..::Kallt och slött::..

Klev upp 06.15 idag för att fara och jobba en extratur. Jag sover så dåligt just nu. Jag vet inte varför jag bara sover dåligt. När jag väl var klar för avfärd kikade jag på termometern och tänkte att det skulle vara så skönt att ha körkort. När jag kom ut på vägen kom det precis en bil, jag satte upp tummen och liftade och till min stora lycka stannade bilen. Jag fick skjuts hela vägen upp till Tipporama. Härligt. När jag kom in på jobbet var klockan 06:45 så jag hade gott om tid för att äta medtagen frukost och dricka kaffe. att även ha gott om tid på sig innan alla anländer och läsa det som ska läsas är skönt.
Nu är snart dagen gjord. Jag väntar bara på att tiden ska bli för mina sista besök för dagen. Sen ska jag hem och laga korvstroganoff.

Tjin tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0