..::Slut på jul::..



Så. Nu är julen utstädad och längtan efter sommar börjar smyga sig på lite grann. Denna vecka är jag hemma och kurrerar mig. Magen och gallan bråkar och jag är inte i nån toppform. Jag hoppas vara benen ordentligt nästa måndag.
Annars så har det inte hänt mycket alls under helgen. Jag har mest legat och haft obeskrivligt ont. Jag var på VC igår där man tog prover för gallan, bukspottskörteln mm. Får svaren på onsdag så då får vi väl se vad som händer.
Barnen började på dagis respektive 5-års igår, efter 3 veckor ledigt. Kan lugnt säga att dom var väldigt glada att jullovet var slut. Det har ju varit så kallt sista veckan att inte gått vara ute. I söndags var det bara -13 grader så då passade vi på att gå ut. Barnen åkte pulka som galna utför la'gårdsrampen. Vi har en ramp upp till ladugårdens loft som är en ypperlig pulkbacke.
Nä, dags för lite mellanmål.

Tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0