håret....



Jag älskar att fixa med håret. Det vet alla som känner mig. Man vet inte från en dag till en annan vad jag hittar på med håret. Detta för att jag ALLTID har löshår i håret. Jag köpte mitt första sett 1994 från TV-shop. Pricilla Presley sålde på tv-shop Luxurious Hairs. Ett clip on-set med superfint hår. Det håret har hållt länge. Jag har kvar det ännu. När jag köpte det var det 55cm långt...idag är det ca 25cm. Då det är äkta hår så klyvs topparna även på ett löshår och man tvingas klippa. Men nu börjar det löshåret ha gjort sitt. Jag är i valet och kvalet vad jag ska köpa för nytt.
Jag har fått frågan många gånger varför jag inte sparar ut mitt eget hår...och svaret är enkelt. Jag har tunnt flygit hår vilket gör att det ser supertöntigt ut då jag sparar ut det. Jag vill att håret ska "svalla" och det gör inte mitt eget. En vindpust och allt hår i nacken har burrat upp sig till ett trassligt skat-bo. Kanske ytligt och löjligt att man kan må så bra av hår som man knäpper fast =) Men jag mår verkligen bra av att känna mig snygg i håret.

Nu ska jag åka iväg och jobba. Tjing tjing.

Kommentarer
Postat av: Anne

Jo du de kommer ja ihåg, var så avis på Pricilla Presley hon hade såå snyggt hår.

Ja beställde de med på tv-shop :P

Bra hår faktiskt, var ju många år sen ja köpte de!

2011-04-16 @ 17:04:03
URL: http://http://annekuoppa.blogg.se/
Postat av: annelii

Jo, det är riktigt bra hår. Jag har som sagt kvar mitt ännu =)

2011-04-16 @ 20:01:15
URL: http://anderssonvindeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0