....det är väl kanske dags

.....jag har så ont i nacken att hälften vore nog. Jag har stelnat ihop från höger öra och ner till slutet av bröstryggen. -LÄCKERT- Det gör ont i armhålan på höger sida och strålar ut i armen. Jag gillar inte nackspärr.
Men men...nog klagat. Jag ska gå ner i tvättstugan och göra lite nytta. Tvätten ligger lite efter. Har upptäckt att 4 av Elias 12 pyjamasbyxor numera innhar hål på knäna. Lagas eller slängas är frågan. Han har ju pyjamasshorts till förbannelse så slängas kanske är rätt melodi. Dom är ärvda så dom har några år på nacken dessutom. Tyget är tunnt och skört.
Nä, först lite lunch. Jag ska svälja röntgentäta markörer idag inför stundande röntgen av magen nästa vecka. Det är första dagen av 6 som jag skall förtära dessa markörer. Det känns lite olustigt. Men men.
Lunch, tvätt och vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0