Lite öm

I måndag var jag på ett efterlängtat besök hos sjukgymnasten. Kan säga att idag så känns det som om den längtan jag kände var lite onödig. Idag, 2 dygn senare, är jag så öm i nacke och bröstrygg att hälften vore nog. Det är så typiskt att denna ömhet inte kunde vänta tills imorgon....det är ju Zumba ikväll. Men jag ska fara ändå, jag får väl ta det lite lugnt och mest zumba med ben och fötter =)

Jag har nyss varit ute på gården....solen strålar idag och det droppar från taket där solen värmer. Jag vart bara tvungen, trots -11 grader, att gå ut och sätta mig på sparken en stund, sluta ögonen och låta solens strålar smeka dom vinterbleka kinderna en stund. Härligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0