...man kan ju hoppas

...att vi blir tillräckligt många som vill gå handledarutbildningen denna vecka. Jag kanske ska förklara....Jo, mitt körkortstillstånd kom förra veckan men nuförtiden måste man ju ha gått en handledarutbildning för att få övningsköra. Så både jag och maken måste gå. Jag är taggade till tänderna att äntligen få sätta igång med körkortet =) Det ska bli så skönt att kunna åka iväg själv när jag vill. Att inte behöva vara beroende av att Johan kan köra. Han kommer i sin tur njuta av att slippa vara den som måste fara överallt. Skjutsa till alla aktiviteter för barnen osv. Det ska bli så härligt =)

Nu vankas sportlov. Och jag har påbörjat sportlovetmed att vara förkyld. Men men. Jag tänker inte deppa ihop för det. Det är bara att bita i och komma igen. Men me lugna tag. Alla verkar gå runt och vara lite småförkylda. Jag blir så lätt sjuk att det är lite förödmjukande. Men planer för denna vecka finns. Vi får besök av systerdottern och min mamma i ett par dagar. Det ska bli kul. Hoppas det vackra vädret håller i sig bara =)

Nu ska jag ta och kura ihop lite och samla kraft nog att göra lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0