..::Bröllop o "Lilla Vasaloppet"::..



Förra veckan hade dom "lilla Vasaloppet" här i Vindeln. Vår lilla sessa Amanda syntes på bild på VK.se. Amnda står på vänster sida, lila jacka och rosa mössa och med nummer 11 på bröstet =) Hon var så duktig.

Annars så närmar sig påsken med stormsteg och jag har precis återhämtat mig från en förkylning. Det är aldrig trevligt att vara förkyld. Det känns alltid som att man aldrig någonsin kommer att bli frisk igen. Men det blev jag. Även denna gång =)
Det har väl inte hänt så mycket nytt...jo, vi har ju varit på ett bröllop. Den 20:e mars gifte sig våra vänner i Döbelnspark i Umeå. En otroligt vacker cermoni. Sen god mat, vackra tal och bara så mycket skratt. Så nu har Elias somnat borta för första gången. Han och Amanda var hos faster. Vi hämtade dom och åkte hem vid 23-tiden. Det känns kul att det går så bra för dom att sova borta. Amanda har ju varit och sovit hos mormor i 2 omgångar nu. Nått hon tycker är otroligt roligt och bara längtar efter att få göra igen.

Nu ska jag ta och spendera dagen med städning och fix.
Tjing tjing

Kommentarer
Postat av: attis

Lilla sötsessan. Ge henne och lillprinsen en riktig pusselipuss frå mormor.

Kram

2010-04-16 @ 10:25:04
URL: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0