bönor



Dagens middag bestod av Heinz vitabönor, korv och majs. Massor med svartpeppar, Tabasco och Chayennepeppar i bönorna =) Mycket gott. Nu har jag varit duktig och reducerat mitt bröd intag oxå. Jag kommer att äta pasta en gång i veckan och potatis två gånger i veckan. Det känns skönt att ha kommit igång. Socker-intaget har jag oxå reducerat från 7 dagar i veckan (!!!) till 2 dagar i veckan. Fredag och lördag. Det är väl det som varit svårast att plocka bort, sockret, men jag känner mig så motiverad nu. Jag tycker att det syns att jag mår bättre. Inte att vikten rasat ännu. Men i hyn. Jag har nått mitt mål med 2 kg på 6 veckor. Men under dom veckorna har jag både varit sjuk och fuskat nått historiskt.
Nu har jag fått vara frisk och blivit mer motiverad till att lägga om kosten så nästa 6 veckorsperiod kanske jag har gått ner mera =)

Nu ska jag göra kvällsfika till barnen och mig själv. Det blir en kopp te, en tomat och en sked honung till mig. Barnen ska få sin favorit....korv, gurka och ost på orostad fralla, mackorna ska vara med lock -viktigt-

Tjing tjin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0