Intressant dag

Idag har vi suttit med Socialnämnden hela dagen. Intressant och kul. Det är mitt första år som aktiv inom politiken och det är helt otroligt vad man lär sig nya saker hela tiden. Riktigt kul.



Idag har sommaren leksak inhandlats. Gissa om dom kommer att bli glada. Amanda har tjatat om en studsmatta i två år och ....ÄNTLIGEN får dom en. Men den ska inte monteras upp förän vi firar in semester och sommarlov =) Det ska bli riktigt kul att se deras miner när dom kommer hem efter sista dagen i förskolan och får syn på den =)
Jag längtar.

Annars så har inte så mycket hänt sen sist. Jag har hunnit vara en sväng till min doktor för uppföljning. Yrseln har ökat igen, inte så att den är lika besvärlig som för två år sen. Men det är lite jobbigt att sitta vid datorn tex. Så fort jag kollar ner på min fingersättning på tangenterna så känns det som om hela världen vill tippa åt vänster. Men så är det att ha en trasig nacke.
Det som nu ska följas upp är att fingrarna börjat vrida sig och man ser tydliga förändringar i höger tumme. Reumatologen nästa...*suck* tycker att jag är för ung. Men men..."vad är väl en bal på slottet"

Jo, jag har ju haft en nostalgisk replikmanus genomgång med bästa, bästa Ingela. Vi har en tecknad film, som jag tror vi sett hur många gånger som helst. Som vi skrattat ihop till denna film är historiskt. Asterix och Britterna. Ingela la in i min logg på facebook att hon satt och såg den och hade skrivit en replik som alltid får mig att skratta mig hes. "Bläääh, stackars små lejon" Man måste se den för att ...jaja ni som läser fattar vad jag menar. Se den och ha en riktigt kul stund. Men se den på svenska...då är den bäst =)

http://www.youtube.com/watch?v=IvUT6_OeN_Y&feature=related

ett litet klipp ur filmen =)

Kommentarer
Postat av: attis

Gud så spännande. Helskoj att se deras miner då. Vi och våra fingrar och nackar. Ha det bäst. Glad Påsk till er alla. Kramar om

2011-04-21 @ 09:49:08
URL: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0