lite nostalgisk...


Jag, Elias och våra barns gudfar Mikael i ö-vik. En helt underbar dag på Paradisbadet. Saknar att ha Micke, hans festmö och dotter nära.


Med fiskerätt har vi till gång till helt otroligt fiske i Vindelälven...aahh sommar önskas NU!


Min älskade make. I år har vi varit gifta 8 år. Tänk vad tiden springer iväg. Men det som är underbart....jag kan fortfarande komma på mig själv med att sitta och bara titta på Johan och *poff* så är fjärilarna och fladdrar runt i magen igen. Jag är än till denna dag så otroligt kär. Och jag kan verkligen säga att han gör mig lycklig varje dag.....även om han vissa dagar kan få mig att vilja sälja honom billigt =) Men likafullt, kär som en stolle.
Sen så är han ju far också till våra underbara barn. Han är allt och lite till. Men framför allt...får jag vara hans hustru och det är underbart =)

Natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0