mätt



Idag var det premiär för Johans grillade fläskkotletter. *MUMS* Mycket gott var det. Nu avrundar jag middagen med en Lapin här framför datorn. Det är snart dags för lördagsmys. Jag har varit duktig och bara köpt godis till barnen. Inget till mig själv. HEJA MIG!! Vågen visar sakta vägen neråt. Jippie.

Idag har det varit en jobbar dag ute. Jag har snyggat till några utav Syrenerna och börjat kratta framsidan av gården. Bara resten kvar...*pust* Men det är härligt att ha något att göra då man är ute. I morgon åker vedkapen fram. Sen blir det jobb för hela slanten.
Och nu är det verkligen vår. Svärfar har tinat fram efter en lång kall vinter och hittat ut till oss. Så nu har vi honom här till oktober nån gång =)

Nä, dags att göra resten av lördagen....och nu blir det i slappar stil. Smälta ner i soffan och njuta av dom lycklig barnen som fått sitt lördagsgodis.

Tjin tjing

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallojs. så gott det ser ut. Jag hade oxå tänkt grilla idag men det blåser småspik här. Här är det oxå godisfritt. Duktig du är. Hälsa alla.

Kramelikram

2011-04-16 @ 18:28:40
Postat av: annelii

Amanda hälsar "att du borde kommit hit och ätit med oss för pappa gör så gott kött"

Nu ska jag snart natta småtrollen och sen mig själv =)

2011-04-16 @ 20:03:31
URL: http://anderssonvindeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0