Snart börjar jobbet efter jobbet



Denna vecka får vi hem 2 buntar okapad ved. Så det är dags att sätta igång kapa, klyva och stapla. Men det känns skönt att fått tag i ved så vi har till nästa vinter. Sen så tycker jag att det är mysigt då hela familjen hjälps åt. Svärfar kommer hit och stannar nästan hela sommaren. Mysigt att vara stor familj =)

Annars så händer det inte så mycket just nu. Jobbar och står i. Amanda har fått börja med skytteträning och har visat sig vara en riktig talang. Hon längtar tills hon får börja tävla.

Stora tjejen på första skytteträningen

Klockren 10:a. Hon skjuter med Dopplersikte. Träningen i tisdags sköt hon 168 av 200.


Elias efter han fått sin medalj i förskolans lilla Vasalopp 6/4 2011. Han är så stolt över sin medalj. Det var det första han tog på sig i morse när han klev upp.
Efter loppet fick dom grillad korv och festis, gissa om dagen var gjord för lillemannen då =)

Idag ska vi iväg på 6:års påskshow. Amanda ska vara med på kvälls föreställningen. Hon har varit hemma med feber, hosta och snuva denna vecka. Men idag är hon bättre och ville så gärna fara. Jag ringde och kollade med hennes fröken om det var ok att hon kom på kvällen och det var det.
Nu ska jag försöka göra mig lite representabel. Tjing tjing

Kommentarer
Postat av: attis

VAd skojsigt att hon får fara på showen. Hoppas ni får jättetrevligt. Stor kram till er alla.

2011-04-07 @ 16:36:14
URL: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0