Dags för ny frisyr



Jag gillar den här frisyren....skulle vilja få till den igen men måste nog springa förbi frissan en vända då =)
Jepp, det är nog vårkänslorna som gör sig påminda, fixa frippen, trimma kroppen och förnya garderoben. Fixa frippen och trimma kroppen går väl an. Men det där med att förnya garderoben *suck*. JAG HATAR ATT SHOPPA KLÄDER!!!!!
Det måste vara det tråkigste som finns. Modet går aldrig i det jag gillar hahahahaha =) Jag gillar femenina baggyjeans, randigt, långa linnen osv osv. Jag är helt såld på adidas men det känns inte riktigt ok att komma på Kommunfullmäktige med träningskläder =) Nä, krafttag skall tagas och garderoben skall förnyas.

Annars så händer det spännande grejor just nu. Körkortet ska tas. Handledarutbildning denna vecka och förhoppningsvis så är jag på gång med intensivkurs redan vecka 12. Jag är taggad till tänderna. Jisses vad jag längtar efter att kunna köra bil. Slippa gå eller cykla, slippa vara beroende av att maken kan och orkar köra mig överallt. FRIHET!!! Så tummars ska hållas hoppas jag =)

Nu-säng. Imorgon kommer mamma och systerdotter på besök ett par dagar =)

Kommentarer
Postat av: Heléna

Då kan du komma hit när du tagit det ;) Hejaheja!!

2012-03-07 @ 08:16:14
URL: http://hemmahoshelena.blogg.se/
Postat av: Annelii Andersson

Jag får göra det Heléna =)

2012-03-13 @ 15:34:45
URL: http://anderssonvindeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0