..::Filmkväll och mys::..

Oj, va slö man kan vara. Trött som attans är jag. Jag och barnen var ute på förmiddagen en sväng och då passade jag på att ta in ordentligt lass med ved. Det tog ut stackars lilla mig. Så resten av dagen har gått i vilans tecken.

En mycket lung och härlig julafton har vi haft. Trevlig sällskap, god mat och lyckliga barn. Men juldagen vart sämre. Vaknade med feber och ont i halsen. Men var bättre redan på kvällen. Verkar ha varit en kort förkylning  men ändå.....kanske därför jag vart så slut efter vedsläpningen *suck*. "Använd huvudet Annelii!!" Nåväl. Ikväll har vi sett en hysteriskt rolig film, Quentin Tarantion's "inglorious Basterds". Helt skruvad men kul. Godis, chips och julmust. Snart dags att ställa sig på vågen och kolla hur pass mycket promenerade och vattengympa det måste bli efter nyår =)

Nä, dags för en duschoch sen sängen. Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0