..::Jag blidde sugen::..



Jag satt och kollade igenom mina foton i datorn och hittade igen en mapp från 2006. Där fanns inte bara bilder från mina sista veckor väntandes Elias. Där var ju alla bilder från förlossningen också. Lite kul att se faktiskt. Helt otroligt vad en kvinnas kropp kan göra. Elias tog ju bara snälla 28 timmar på sig innan han väl tittade ut. 28 timmar av aktivt värkarbete *pust*. Tänk att han redan är 3 år. Tiden bara springer.
Men sen, när jag nästan gått igenom alla bilderna hittade jag den här. Johans födelsedagstårta. Det är det enda han önskar sigav mig då han fyller år: att jag gör en smörgåstårta. När jag såg bilden kände jag hur det sög till lite i magen. Mmm lite sugen vart jag.

Idag stundar köttbulls-rullning, Jansonsfrestelse och lite mera bakning. Ska göra iordning för lite mys ikväll då svärfar kommer. Tänkte att han skulle nog uppskatta att ta en bastu och sen dricka lite glögg och äta pepparkakor med ädelostcremé.

Men nu är det dags för en dusch och sen måla på sig ansiktet.


Kommentarer
Postat av: attis

Det var så roligt att träffa er. Vet du hur hungrig jag blir nu då. fy på dej. Läska mor så där. Lycka till med köttbullarna.

Kramiz

2009-12-22 @ 11:10:36
URL: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0