..::Över snöat Umeå::..

Vi skulle in till Umeå en sväng idag.....haha. När vi väl kommer dit, efter att ha kört 70-80 km i timmen från Vindeln, gick det stora drivor med snö över huven på bilen. Umeå var oplogat och det hade i allafall kommit 1 meter snö. Lite kaotiskt var det att ta sig fram. Men vi lyckades =) Men hemfärden var lite mer spänning i än vad jag önskar mig efter vägen sittandes i en bil. Snörök så till den milda grad att sikten var noll och ingen om man hamnade bakom en annan bil. Och inte en enda bil vi hamnade bakom hade dimmljuset tänt. Huga....för jag längtar efter att ta körkort...eller nä.

Kommentarer
Postat av: Annicka Hallingfors

Hejsan Annelii. Hoppas att du har haft en god jul. Det är först nu jag har varit inne på datorn. Jag var ju bara tvungen att gå in på din blogg.Grattis!! Det blir bra. Jag önskar dig och din familj nu ett gott slut och ett gott nytt år. Kram Annicka

2009-12-29 @ 20:02:30
Postat av: annelii

tackar för titten och ja, julen har varit underbar. Men just sitter jag med bihålor som skulle behöva säljas till bättre behövande eller för forskning av smärtors rimliga gränser =)



Gott nytt år på dig med.

2009-12-30 @ 01:47:26
URL: http://anderssonvindeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0