..::TRÖTT::..

Först en natt med dålig sömn. Nacken spökar och gör ont. Yrseln var tillbaka igår med full kraft vilket gör det smått jobbigt att ligga i sängen. Somnade vid 02:30. Upp 07.15, gjorde frukost, fixade lite innan avfärden för tokshopping i stan. Väl i Umeå stannade vi först på ÖB, sen upp till Coop för att sedan åka vidare till Maxi. Johan och barnen gick på Donken och åt medans jag snurrade i virrvarret av julstressade människor inne i butiken. efter en liten cheese åkte vi till Holmsund för att hälsa på mamma lämna en ynka julklapp och åka därifrån med två påsar åt barnen fyllda med klappar *skäms*. Väl hemma i vindeln var kl 17.30 så jag var så glad att det blev så mycket spagetti och köttfärssås över att det bara var att värma till alla hungria munnar. Jag hade behövt lägga mig och slappa en stund men Johan var i så dåligt skick efter allt körande att jag erbjöd mig ta ut skotern, skotersläpet och ta in lite ved.
Det är så mycket som ska hinnas med ikväll att jag vet inte vart jag ska börja. Så jag tänkte helt sonika lämna det till imorgon, bädda ner mig och läsa färdigt Harry Potter och den flammande bägaren.

Klart slut...bokstavligt alltså ;)

Kommentarer
Postat av: attis

Julen är ju för barnen.

Kramen

2009-12-22 @ 11:09:36
URL: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0