..::Mat, sova, ta in ved::..

Är så trött på vinter. Jag brukar aldrig bli trött på vintern. Men det har varit så obeskrivligt kallt att nu är jag less. Det har ju varit så kallt att dagarna med lek och bus i snön går att räkna på mina 10 fingrar.
Idag kom Johan hem efter operationen. Allt har gått bra. Nu är det bara återhämtningen som återstår. Han är rätt slut och matt och hör sämre än en....jag undrar om det finns nått som hör sämre. Men i sommar kommer han att kunna bada och dyka och det ser han fram emot.

Annars så har det inte hänt så mycket. Jag börjar ta lite stryk av stressen i jobbet men annars så är kroppen i ganska god form. Jag har fått behandling i nacken så hittills sköter den sig bara fint. Det är värre med händerna. Dom vill inte riktigt vara sig själva när det är så här kallt. Men det får lov att gå. Jag har så mycket att se fram emot detta år. Det är valår och för första gången i mitt liv har jag angagerat mig politiskt och det känns spännande. Även om jag är helt grön när det kommer till politik. Men jag vet vart mitt hjärta vilar i politiken. Sen så har jag så mycket otroligt duktiga människor runt mig så jag kommer att få lära mig mycket under detta år.

Nu ska jag städa ihop i köket innan jag eldar så jag kan duscha innan sängdags.

Tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0