..::Gräsänka::..

Nu är det dags för lite uppdatering. Jag har varit ensam hemma för första gången på länge, ensam med barn. Maken har varit i Överkalix på sin farfars begravning. Detta hade inte varit några problem om det inte velat sig så illa att gallan började jäklas. Jag fick in på VC , detta var ingen lätt pers. Jag har ju inget körkort, bor 3 km utanför vindeln, -34 grader ute och med två barn. Tursamt nog har jag en arbetskollega som var så vänlig att hon kunde hämta mig och barnen. Sen satt hon med barnen och väntade på VC medans jag var inne på provtagning etc. Huvudsakligen ville dom kolla så att det inte var bindtarmsinflammation. Jag ville inte åka in på lassa så jag fick smärtlindring och sen hem igen.
Men så typiskt. Första gången Johan är bort på flera år så händer det nått sånt. Första gången jag ska vara husets eldmästare så är det-34 grader kallt ute *suck* Nu är han hemma igen och gissa om det är skönt. Nu ska jag hoppa i duschen och sen slänga omkull mig och bara slappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0