...tillbaka::..

Amandas rastaflätor knåpade jag ihop. Hon fick välja färger på löshåret själv =)

Detta år...vart ska det sluta. Det har hänt så mycket, mycket konstiga saker. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja processera allt. Jag får nog ta det som det kommer. Nåväl, nog gnällt. Idag blir det första dagen tillbaka på jobbet efter en förjävligt ihärdig förkylning. Det känns alltid som man just gjort inskloning då man varit borta en vecka. Men det ska nog gå bra.
Här hemma har barnen höstlov och vänder upp och ner på lekrummet 3 gånger per dag. Dom städar ju ihop, efter lite tjat och tjafs men sen vänder dom upp och ner på det igen. Tänkte att jag skulle ta med barnen ut på en riktigt skogspromenad idag och bara njuta av det fina vädret. Men först blir det en kopp kaffe.....så fort Herr Andersson varit och köpt ny knopp till perkulatorn. Jag fick ett il igår och rengjorde perkulatorn och termosen. Knoppen var i dåligt skick och gillade inte riktigt maskindiskmedlet. Det vittrade i bitar =) Men perkulatorn och temosen ser ut som nya.
tjing/Annelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0