...4 år...



Förra måndagen fyllde Elias 4 år. Tiden bara springer iväg och det syns tydligare och tydligare på dom gråa håren...som jag är i full färd med att spara ut. Jag tappar historiskt mycket hår av att färga det. Så nu har jag bestämt mig för att spara ut dom silvriga. Varför jag inte tagit tag i det tidigare har mest legat i att jag kan inte tänka mig ett liv utan mitt löhår..mina älskade clip on's. Jag kunde inte i min vildaste fantasi tro att det skulle finnas löshår i silver/grått. Men det gör det. Och jag köper ju aldrig annat än äkta extantions så gissa om lyckan var gjord efter jag pratat med en leverantör som sa: "Det är bara att höra av dig när det är dags så beställer vi hem". Det kostar lite mer. Men det är det värt om jag slipper färga håret så det får vara kvar på huvudet.

Nu ska jag gå och mysa ner mig med en sjuk Elias. Amanda vart sjuk förra veckan och fick, efter 2 dagar med rinnande näsa, öroninflammation. Kåvepenin i 5 dagar vart domen. Nu har Elias haft ont i öronen ikväll och det ör mig ytterst nervös då han är ett öron-barn som haft rör. Jag är inte helt sugen på att det börjar om igen med en massa öroninflammationer. Jag vill inte att han ska behöva opereras igen. Dom sa på öron att om han får tillbaka problemen så sätter dom in nya rör. Rören Elias hade föll ut förra sommaren och vi fick det glada beskedet att hans hörsel, trots 14 öroninflammationer innan rören vart insatta, är perfekt. Visst, visst, han är sen i talet men vad gör väl det så länge han slipper dom där pinande nätterna av total smärta. Han får ju så gruvligt ont.

Nä, dags att göra en kopp te och krypa ner med en sovande Elias.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-07 @ 23:24:18
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0