...En ansats.

Jag har tänkt ge mig på nått nytt. Jag ska börja baka matbröd själv. Det finns så många underbara recept och hela jag bara skriker efter att få prova. Jag har aldrig riktigt vågat matbröd då jag är rädd för att misslyckas. Men med ny inställning och mod så banne mig...jag ska ge mig på att baka matbröd. Jag kan ju inte mer än misslyckas och  tänk....om jag lyckas över förväntan och det blir riktigt gott. -Va kul =)
Nu har livet återgått till vardag. Första arbetsdagen är avklarad och barnen har bara ledigt en vecka till. Amanda, stora tjejen, börjar 1:an, det är bara hur spännande som helst =) Det måste dock inhandlas lite grejor till skolan...väska. Första skolväskan...iiiiiii vart flyger tiden iväg. Hon for ju nyss runt i gåstolen och stal tv-tidningen för att äta upp den. Hjälp...tiden flyger med mig oxå är ju bara att konstatera. Swisch, swisch så är jag gammal och rynkig. Nä, dom tankarna slår vi bort och tar och gör kväll för barnen.

Tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0