...sommar



En bild i kyligaste laget kanske. Denna bild är tagen av Amanda juldagen 2008. Vi for ut på en spraktur och sen var vi ute och busade i snön i nästan 2 timmar....
Nä, det jag ville berätta med den här bilden är att det finns en man i mitt liv som är min ledstjärna för allt som får mig att må gott i livet. Den 16 juni i år, 2011, hade vi varit tillsammans i 9 år. Det är så mycket i detta förhållande som jag skulle kunna skriva om men jag vet inte riktigt om jag orkar ikväll. Nå väl. Lite kan jag väl berätta. Han är inte bara min make utan min allra bästa vän. Tänk att få träffa en människa att dela sitt liv med och att denna någon gör dig lycklig varje dag.
Jag är en lycklig lyckligtlottad hustru till en underbar man =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0